מחפשים חברת שליחויות במחירים זולים? מחיר שליחות הכל יחסי

חברת שליחויות מחירים זולים

מחפשים חברת שליחויות זולה? לצערנו אנחנו לא זולים – אבל המחירים שלנו תחרותיים ומשתלמים במיוחד עם ערך מוסף! מה הערך המוסף אתם שואלים? מזל ששאלתם כי רצינו ממש כאן להציג לכם את כל היתרונות שלנו בעולם השליחויות ולא הכל קשור למחיר.

מכירים את המשפט הזול בסוף יקר! לצערנו קיימים מגוון אפשרויות של שליחויות זולות (על פניו) רואים מחיר שליחות מתל אביב לירושלים במחיר זול ואחרי שקוראים את כל התוספות מבינים שהמחיר הכולל גבוה בעשרות אחוזים מהמחיר הראשוני. אז, איך בוחרים חברת שליחויות איכותית ומקצועית ובמחירים זולים (יחסית) ומשתלמים?

חברת השליחויות פיקפק מאפשרת לכל אחת ואחד ליהנות משירותי שליחויות במחירים משתלמים. מחיר שליחות מורכב ממספר פרמטרים – אז בוחנים את המחיר בהתאם לסוג השליחות?

מחיר שליחות - זול / יקר?!

מחיר שליחות מורכב ממספר נתונים הכוללים את מרחק הנסיעה ממסירה / איסוף. גודל החבילה הנדרשת לשליחה וכמובן רמת הדחיפות של אותה שליחות לרבות שליחות דחופה אקספרס מעכשיו לעכשיו או שליחות במהלך הימים הקרובים…
סוגי השליחויות כוללים מגוון נוסף של נתונים הכוללים את מורכבות השליחות לדוגמה: שליחות מתל אביב לחיפה הכוללת רמת שליחות דחופה מהיום להיום וגודל השליחות לא עולה על 3 ק"ג תעלה במחיר נתון כפי שנקבע באתר. לעומת זאת אותה שליחות המבוססת על אותן נקודות שילוח וגודל משלוח ורמת דחיפות יכולה להשתנות כאשר השליחות מורכבת מאיסוף חוזר לדוגמה: שליחות הנדרשת להעביר חבילה במשקל זהה ל3 ק"ג אבל נדרש לבצע שליחות כפולה לטובת החזרת החבילה לשולח יוצרת נתון חדש במערכת ובהתאם לזאת מעלה את מחיר השליחות.

לכן, חשוב מאוד לבחון את סוגי השליחויות ואת המחירים בהתאם לנתונים הקיימים בצורה מדויקת ולוודא שהמחירים הקיימים והמוצגים באתר ולוודא שכל הנתונים המשוכללים הינם נתונים מדויקים ומאפשרים לכם לקבל את הצעת מחיר לשליחות הטובה והמשתלמת ביותר.

שליחות במחיר משתלם!

תהליך בחירת חברת שליחויות כולל מספר נתונים הכוללים רמת זמינות של שירות הלקוחות, היקף ומבנה צוות השליחים, רמת מקצועיות של השליחים, תודעת שירות גבוה וכמובן מחיר.
מחיר השליחות כולל מכלול של נתונים כפי שהזכרנו לעיל אבל חשוב לוודא שהמחיר "הזול" לא הופך להיות "יקר" כגון אי מסירת השליחות בזמן הנדרש. לדוגמה: בצעתם סקירת שוק ובחרתם בחברת שליחויות בהתאם להשוואת המחירים שערכתם. לאחר ביצוע השליחות בקשתם שהשליחות שלכם תגיע ליעד באותו היום עד השעה 17:00 מסיבה שאותו נמען יכול לקבל את המשלוח עד השעה הנ"ל ומהשעה הזו לא יוכל לקבל את החבילה ובמידה ולא יקבל יבטל את ההזמנה / שירות שהצעתם. נתון זה מהווה עבורכם תמרור הזהרה וחשיבות יתרה לעמוד בלוחות הזמנים הנדרשים ולדרוש מחברת השליחויות לדייק בשעת המסירה כפי שנקבע וסוכם. ולכן גם כאן המחיר אינו נתון כי המשלוח חייב להתבצע עד השעה שנקבעה ובמידה והשליח לא עמד בזמן הנדרש פספסת לקוח / "זכיתם" בלקוח ממורמר שמעלה תלונות ובצדק על רמת השירות שלכם (רמת השירות שלכם = רמת השירות של חברת השליחויות) מבחינת הלקוח אתם גוף אחד יתרה מזאת השליח זה אתם! לכן חשוב לוודא שחברת השליחויות שאתם בוחרים כוללת צוות שליחים אמין, מקצועי וזמין שיכול להוות עבורכם רשת ביטחון ולעמוד בלוחות הזמנים שאתם קובעים או מציגים כשירות לקוח.

מחיר שליחות

לסיכום: מחיר הינו נתון חשוב אבל לא פחות חשוב זו הזמינות שלכם ורמת השירות שלכם כלפי הלקוחות של החברה שלכם. לכן, בחירת חברת שליחויות חייבת לכלול את רמת השירות ואת היקף השליחים של צוות השליחים ורמת תודעת השירות של צוות החברה ולוודא שהמחיר אכן משתלם אבל אינו מונע ממכם עוגמת נפש מצד הלקוח.