Pic 512-512 4 - חברת שליחויות באזור המרכז

חברת שליחויות – מחירון שליחויות 2023

כמה אתם משלמים על שליחות? וכמה לפי דעתכם משלמים לקוחות אחרים על שליחות?
שאלות כאלו ואחרות עולות במחשבותנו לעיתים ויוצרים אצלנו חוסר וודאות עד כדי חוסר נוחות… הלקוח הישראלי לא אוהב לשלם יותר ויותר מזה, הלקוח הישראלי לא אוהב להיות פראייר.
מחירי השליחויות משתנים מעת לעת וכמובן משתנים בהתאם לפרופיל לקוח. לדוגמה בחברות שליחויות קיימים מספר קבוצות של לקוחות. הקבוצה הגדולה ביותר בחברת שליחויות היא קבוצת לקוחות בעלת פרופיל לקוח הכוללת מספר רב של שליחויות על בסיס יומי וכמובן כוללת את מרחקי הנסיעה של אותן שליחויות. בחברות שליחויות רבות קיימים לקוחות המוגדרים במערכת כלקוחות VIP – אותן קבוצות לקוחות מוגדרות במערכת כלקוחות "מועדפים" או לקוחות הנדרשות למתן שירות מהיר וזמין יותר.
אצלנו בחברת השליחויות פיק פק – כל לקוח הוא לקוח מועדף וכל לקוח שלנו מקבל שירותי VIP
בחברת פיק פיק – חברת השליחויות החברתית הראשונה בישראל אין העדפה ללקוח.ה כזה.ו או אחר.ת
כל הלקוחות שלנו שווים בין אם הם מזמינים 20 שליחויות ביום מדן ועד אילת ובין אם הם לקוחות המזמינים פעם בחודש שליחות מעבר לפינה.

חברת שליחויות - מחירון

בחברת השליחויות שלנו פיק פק כל לקוח הוא לקוח VIP וכלקוח מועדף הוא מקבל מאיתנו את השירות הטוב ביותר וכמובן גם את המחיר המשתלם ביותר! מחירי השליחויות שלנו פועלים על בסיס מנגנון פשוט ושקוף וכל אחת ואחד יכולים לבדוק את המחיר של השליחות בצורה קלה, פשוטה, ידידותית וכמובן שקןפה. אנחנו לא אוהבים שטיקים ומשחקים, כוכביות קטנות או תקנונים ארוכים ומסורבלים. אנחנו בחברת השליחויות פיק פק אוהבים להעניק שירות ולתת אותו בלב שלם ובמחיר המשתלם ביותר.
כל הלקוחות שלנו מקבלים את אותו מחיר והכל משוכלל בהתאם לסוג השליחות ורמת הדחיפות. את המחירים ניתן לראות באתר תוך בחירת היעד ונקודות האיסוף וסוג / גודל החבילה ורמת הדחיפות של השליחות – תוכלו לקבל תוך מספר שניות הצעת מחיר משתלמת ושקופה.

חברת שליחויות - מחירון שליחויות

מחירי השליחויות משתנים מתקופה לתקופה. לכן חשוב מאוד להשוות בין החברות השונות ולבחון את כל הנתונים ולשכלל את כל המידע ולוודא שאתם מקבלים את השירות במחיר הכי משתלם..

חברת שליחויות - מחירים 2023

איזה דברים שאין להם שיעור (מחיר) ? שירות לקוחות!
שירות הלקוחות לא נמדד בכסף – שירות לקוחות הינו ערך ראשי מבחינתנו והוא נר לרגלנו ויחד עם זאת הוא ערך מוסף שאותו אנחנו מעמידים בראש סדר העדיפויות. צוות השליחים שלנו אמין ומקצועי ובעל תודעת שירות גבוה ולכן אנחנו דורשים מכל השליחים שלנו לעמוד בלוחות זמנים ככל שניתן ולהעניק שירות לקוחות אישי ומקצועי לכלל הלקוחות שלנו.

חברת שליחויות - מחירון שליחויות 2023

לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן