שירותי שליחויות לעסקים חברות וארגונים - ולתושבי הדרום והסביבה.

חברת שליחויות בדרום

חברת שליחויות בדרום
מחפשים חברת שליחויות בדרום? קל! חברת השליחויות פיק פק תעניק לכם שירותי שליחויות לכל אזור הדרום ולכל מקום בארץ מצפון ועד דרום. צוות השליחים שלנו יעמוד לרשותכם ויבצע עבורכם את השליחות לכל נקודה באזור בדרום.

חברת שליחויות באזור דרום
כיום, קיימות מספר רב של חברות שליחויות, לצערכנו רובן מרוכזות באזור המרכז.
יתרון משמעותי של חברת השליחויות פיקפק הינו שצוות השליחים שלנו עומד לרשותכם בכל נקודה בארץ מדן ועד אילת. כן גם באזור הדרום אנחנו זמינים עבורכם לכל משימה – מביצוע שליחות של מסמך ועד העברת חבילה גדולה.

שליחות לאזור הדרום
שליחי חברת PickPack עומדים לרשותכם לכל משימת שליחות – אנחנו כאן מחוייבים לזמינות מירבית, דיוק ועמידה בלוחות זמנים – גם וכאשר אתם צריכים להוציא שליחות דחופה. צוות השליחים שלנו יעמוד במשימה. אנחנו זמינים 24/7 ומעניקים שירותי שליחויות בכל נקודה באזור בדרום. תוכלו להכנס לאתר ולהזין את הכתובת היעד ואת המיקום של איסוף החבילה ותוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד תוך מספר שניות, לדוגמה:
שליחות מבאר שבע לנתיבות
שליחות מבאר שבע לדימונה
שליחות מבאר שבע לאילת
שליחות מבאר שבע לירוחם
שליחות מבאר שבע למצפה רמון


שליחויות בדרום
השליחים שלנו תושבי הדרום ולכן הם מכירים כל אבן, שביל, רוחב וכביש באזור הדרום.
שירותי השליחויות שלנו הם כבר שם דבר בכל אזור הדרום ותושבי הדרום והסביבה ניהנים משירותי השליחויות שלנו בכל ימות השבוע.


שליח פרטי באזור הדרום
חברת Pick Pack חרטה על דגלה להיות חברת שליחויות חברתית וחלק עיקרי מחזון החברה הוא להעניק שירותי שליחויות במחיר משתתלם ותחרותי ולאפשר לכל אחת ואחד מתושבי הדרום ליהנות משירותי שליחויות. בנוסף, המשמעות של ערך זה הוא להעניק שירותי שליחויות לאנשים פרטיים תושבי הדרום והסביבה ולא רק לבעלי עסקים וחברות. כך שכל תושבי הדרום יכולו להיעזר בשירותי השליחויות ולקבל עזרה בהעברת מסמכים וחבילות לכל אזור הדרום.
מהיום, מזמינים שליח בלחיצת כפתור.

מחפש שליח באזור הדרום
אזור הדרום התפתח בשנים האחרונות ופיתח אזורי תעשיה רבים, מפעלי הייטק וחברות ועסקים קטנים וגדולים קובעים את עתידם בדרום וזוכים לאיכות חיים ולמגוון אפשרויות פיתוח של חברות ועסקים באזור הדרום. בעלי עסקים, חברות וארגונים נהנים היום ממגוון שירותי השליחויות:
שליחות דחופה מהיום להיום
שליחות רגילה
שליחות מדלת לדלת
שליחות 24/7