חברת שליחויות חברתית המעניקה שירותי שליחים עד הבית

שליח עד הבית – מחיר

צריכים להעביר למישהו משהו באופן דחוף ובדיוק עכשיו אין לכם חשק לצאת מהבית?
פקקים, מזג אוויר חם / קר, צריכים לארגן ארוחת ערב, לארגן מקלחת לתינוק ועוד מגוון משימות שפוגשות אותנו. בדיוק שאנחנו צריכים לבצע את המשימה שדחינו אותה כל היום … עד סוף היום?!

שליח עד הבית – הסוף לתירוצים!
אז, במקום להתלבש להתארגן ולצאת מהבית, לעמוד בכל הפקקים של העיר ולחפש כחול לבן … נכנסים לאתר / אפליקציה של פיקפק. מקלידים את כל הנתונים של נקודת האיסוף / מסירה, גודל החבילה משלמים והשליח בדרך למשימה.
והחבילה תגיע עד פתח הבית שלך / נמען.

שירותי משלוחים – עד הבית
חברת השליחויות פיקפק מעניקה שירותי משלוחים לעסקים ולאנשים פרטיים – שילוח פנים ארצי ע"י צוות שליחים מקצועי אמין ומהיר. בעבר הרחוק שירותי המשלוחים היו בגדר מותרות עם זמן אספקה ארוך ובעלויות גבוהות.
שירותי השליחויות עד הבית של חברת פיקפק מאפשרת לכל אחת ואחד ליהנות משירותי שליחויות עד הבית במחיר המשתלם ביותר ובמהירות הגבוה ביותר.

שליחות אקספרס עד הבית
שליח עד הבית מאפשר לכל אחת ואחד להוציא שליחות דחופה בכל שעה ובכל יום בשבוע
שירותי השליחויות עד הבית מאפשרים לכם ליהנות משקט נפשי ולהזמין שליח עד הבית גם ב23:00 בלילה.

פיקפק – שליח עד הבית אקספרס של חצות
שירותי השליחויות לחברות, עסקים, ארגונים ולאנשים פרטיים כוללים שירותי משלוחים עד הבית ללא דמי מנוי והתחייבות מצדכם.
שירות השליחים שלנו מאפשר לכם להזמין שליח מהסלון ולקבל כל מוצר שתבחרו / תזמינו מכל מקום בארץ בדרך הקלה והמהירה ביותר.

בשנים האחרונות מצאנו ששירותי המשלוחים בארץ חצה גבולות, ערים מגזרים וגילאים, הזמנת שליח עד הבית מאפשר לכל אחד ואחת ליהנות משירות שליחויות VIP ולקבל את המשלוח עד הבית בלחיצת כפתור. עליה בהיקף המסחר האלקטרוני אי-קומרס e-commerce דרך אתרים פרטיים ואתרים מסחריים של רשתות מזון, אופנה וציוד לחיות מחמד הובילו את העלייה המשמעותית של שימוש בשירותי משלוחים עד הבית. מודעות השירות והחשיבות של בעלי החנויות כלפי הצרכנים מעידים על עלייה משמעותית בהיקף כמות המשלוחים והתדירות על בסיס יומי בכל ימות השבוע.
קיים ביקוש הולך וגובר לשירותי שליחויות עד הבית – העיקרון פשוט הזמינו מוצרים באינטרנט וקבלו אותם כאן ועכשיו במשלוח עד הבית. החרבת השירותים והגדלת צוותי השליחים מאפשר לכם ליהנות מזמינות מרבית וקבלת משלוחים מהיר. 

שליח עד הבית – מחירים
רוצים לברר את המחיר להזמנת שליח עד הבית ממקום מגוריכם? קל. כנסו לאתר / אפליקציה בחרו את מקום האיסוף והמסירה, גודל החבילה ואת רמת הדחיפות של השליחות ותוך פרק זמן קצר תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

שליח עד הבית – כל היתרנות בשליחות אחת.
מגוון שירותי השליחויות עד הבית והיצע הרחב של צוות השליחים יחד עם גמישות מקסימלית של זמינות השליחים שלנו בחברת פיקפק מאפשר לנו להעניק לכל אחד ואחת מהלקוחות שלנו שירות שליחויות עד הבית – מהיר, זמין, יעיל, זמין ומשתלם במיוחד.

להזמנת שליח עד הבית לחצו כאן