שירותי שליחויות לכל הארץ בימים א-ש בכל שעה

חברת שליחויות 24/7

מסיימים יום עבודה ונזכרים שלא הוצאתם שליחות דחופה? חברות השליחויות מעניקות שירות מקצועי איכותי ומהיר זה ברור אבל לא כולן מעניקות שירותי שליחויות 24/7! אנחנו בפיקפק חברת שליחויות חברתית מעמידים לרשותכם צוות שליחים שזמין עבורכם 24/7 בכל יום ובכל מזג אוויר.

שירותי השליחויות שלנו מאפשרים לכם ליהנות משירות מקצועי, אדיב, מהיר וזמין לכל משימה גם באמצע הלילה או בשעות המוקדמות של הבוקר. 

שליח פיקפק לא ינום ולא יישן! צוות השליחים שלנו ערוך ומוכן לכל משימת שליחות גם בשעה 6 בבוקר. אנחנו כאן בשבילכם. הזמנת שליחות לכל מטרה או משימה ולכל מקום בארץ מאפשרת לכם להיות בטוחים שהחבילה שלכם תמסר בזמן ובמקום הנכון.

שליחות 24/7 גם בשעה 12 בלילה
הזמנת שליחות בכל שעה ובכל מקום בארץ – לא משנה אם ישם לכם מנוי / שאתם רוצים להוציא שליחות באופן חד פעמי – אצלנו בפיקפק תוכלו ליהנות משירות שליחויות מקצועי ומהיר.

שליחות דחופה 24/7 – מאודם ועד אילת
צריכים להעביר למישהו משהו לאילת ואתם בכלל נמצאים באותו זמן באודם שבצפון? קל! נכנסים לאתר או לאפליקציה ומזמינים שליחות בצורה קלה ופשוטה.
חברת השליחויות שלנו מעניקה שירותים לחברות, ארגונים, עמותות, בעלי עסקים ולאנשים פרטיים כאחד.ת

חברת שליחויות – עם שליחות חברתית
חברת השליחויות פיקפק הוקמה מתוך חזון להעניק שירות שליחויות לכל כיס ובכל זמן נתון. צוות השליחים שלנו זמין עבורכם לכל שליחות ולכל משימה תוך עמידה בלוחות זמנים מדויקים ואחריות מרבית.


חברת שליחויות – מחירים
רוצים לקבל הצעת מחיר? כנסו לאתר ומלאו את כל פרטי השליחות שלכם וקבלו תוך מספר שניות הצעת מחיר משתלמת במיוחד. 

שליחות דחופה – שירות לקוחות
שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם לכל שאלה ואתגר. אנחנו כאן בשבילכם על מנת להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר. הרישום באתר ללא תשלום ומאפשר לכם ליהנות מפתרון איכותי במחיר משתלם.