מחירון חברת שליחויות

מחירון שליחויות בארץ

מחפשים פתרון שליחויות במחירים הכי משתלמים? פיקפק חברת שליחויות חברתית המעניקה לכם שירות מקצועי, אדיב, מהיר ובמחירים הטובים ביותר. מחירון שליחויות בארץ מתחלק לשתי קטגוריות: שליחות מהיום להיום – שליחות דחופה ושליחות מהיום למחר או שליחות במהלך השבוע.
בכל אחת מ-2 הקטגוריות של סוגי השליחויות קיים שכלול של מספר נתונים.

מחיר שליחות
קביעת מחיר שליחות מבוסס על סוג המשלוח או האיסוף. כלומר, האם השליחות או האיסוף הנדרש כולל ביצוע מיידי (שליחות דחופה – שליחות מהיום להיום) או שזו שליחות או איסוף הנדרש לביצוע במהלך הימים הקרובים.
נתון נוסף שחשוב לכלול זה את המרחק. לדוגמה שליחות מתל אביב לירושלים מהיום להיום יהיה במחיר שונה משליחות בתוך תל אביב. דוגמה נוספת לתמחור ושכלול הנתונים בשליחות, הזמנת שליחות מהיום למחר וגודל החבילה יהיה מעל 15 ק"ג ובמרחק של למעלה מ-20 ק"מ יתומחר בצורה שונה משליחות של אותם נתוני שליחות רק עם חבילה הכוללת למסירה במשקל של עד 1 ק"ג.

מחירון שליחויות בארץ
רוצים לבדוק שאתם לא משלמים יותר? קל, כנסו לאתר או לאפליקציה מלאו את פרטי הנמען והשולח ואת הכתובות ואת גודל החבילה של המשלוח / מסירה וקבלו הצעת מחיר תוך מספר שניות. מהיום, מזמינים שליחות בקליק. מכל מקום בארץ ובכל שעה. שירות השליחויות שלנו זמין עבורכם 24/7 בכל ימות השנה.

שליחות דחופה – מחיר
צריכים להוציא שליחות בשעה 17:30 ושירות הלקוחות לא זמין? קל. מזמינים שליחות מחברת השליחויות פיקפק ונהנים ממגוון שירותי שליחויות VIP. מזמינים שליחות ללא דמי מנוי מהאתר או מהאפליקציה בצורה פשוטה וקלה. בוחרים את כתובת השילוח ומציינים את כתובת הנמען כולל פרטים ומקבלים תוך מספר שניות הצעת מחיר. קליק אחד והשליח בדרך למשימה.
בשבילכם זו שליחות חד פעמית בשבילנו זו שליחות יומיומית.