שליחויות אקספרס מחיר

שליחויות אקספרס

צריכים להוציא שליחות אקספרס?
חברת שליחויות פיקפק מעניקה שירותי שליחויות אקספרס לכל הארץ במחירים משתלמים במיוחד.

שליחויות אקספרס – מחיר
בדומה לשליחות רגילה. שליחות אקספרס הינה שליחות מיידית המאפשרת לכם להזמין שליחות באותו היום ולבצע את המסירה / איסוף החבילה באותו היום.

מה ההבדל בין שליחות אקספרס לשליחות מהיום להיום?
ההבדל בין שליחות אקספרס לשליחות מהיום להיום הוא התזמון. להבדיל משליחות מהיום להיות שבו מבצעים הזמנת שליחות ולוחות הזמנים המוגדרים בביצוע שליחות מהסוג הזה שהאיסוף או המסירה יתבצע במהלך היום – ברמת העיקרון. במידה ומזמינים שליחות מהיום להיות (לדוגמה בשעות הבוקר) חברת השליחויות יכולה לבצע את השליחות עד שעות הפעילות שלה שעומדת בממוצע עד השעה 18:00. אבל, שליחות אקספרס הינה שליחות אשר מתבצע בוא במקום ובאופן מידי. כלומר, הזמנת שליחות אקספרס מבוצעת תוך מספר שעות ממועד הזמנת השליחות.

הזמנת שליחות אקספרס 24/7

אחד היתרונות הבולטים של חברת השליחויות פיקפק הינו זמינות השליחים בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה. חברת השליחויות פיקפק מאפשרת לכל בעל עסק ולאנשים פרטיים להזמין שליחות אקספרס בכל יום ובכל שעה גם ב22:00 בלילה.

שליחות אקספרס לכל הארץ
שליחות מידית מאפשרת לכל אחת ואחד ממכם להיות בטוחים שתוכלו להזמין שליחות אקספרס בכל שעה ומכל מקום בארץ – נכנסים לאתר או לאפליקציה בוחרים את מטרת המשלוח איסוף או מסירה. בוחרים את היעד ואת גודל החבילה / המעטפה הנדרשת לשילוח ומבצעים את ההזמנה בקליק.

שליחות אקספרס ללא דמי מנוי
חברת פיקפק מאפשרת לכל אחת ואחד להזמין שליחות אקספרס ללא דמי מנוי ובמחיר הכי משתלם.

אז, לפני שתגידו פיקפק השליח שלנו בדרך אליכם.