חברת שליחויות - פתרון לאתרי אי קומרס

חברת שליחויות – פתרון לאתרי אי קומרס

חברת שליחויות פיקפק פיתחה פלטפורמת שליחויות המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת שנותנת מענה לתחום האי קומרס ולשינוע השליחויות בארץ מכל מקום ובכל שעה.

מחפשים פתרונות שילוח לאתר אי קומרס?
חברת שליחויות פיקפק תספק עבורכם שירותי שליחויות אמין, מהיר ומקצועי.
היכנסו לאתר ובחרו א המסלול שמתאים בדיוק בשבילכם. מגוון מסלולים המותאמים לפי היקף כמות השליחויות על בסיס יומי / חודשי. מהיום תוכלו לספק ללקוחות שלכם את המוצרים שקנו באתר שלכם באותו היום ולאפשר להם לעקוב בזמן אמת אחר סטטוס המשלוח, והשליח, זמן הגעה משוער, ומעקב על גבי המפה? עם חברת השליחויות פיקפק הכל אפשרי.

חברת שליחויות – שליחות עם ערך מוסף.
המערכת החכמה של חברת השליחויות פיקפק מאפשרת לדעת מראש את העלות של כל שליחות, לצפות בפרטים המלאים של כל ההזמנות שהעסק / אתר אי קומרס ביצע או שנמצאות בביצוע. במקביל תוכלו להפיק דוחות בכל רגע נתון,  שם מלא, טלפון ומעקב בזמן אמת על גבי המפה.

פיקפק מאפשרת את ההתממשקות וניהול המשלוחים באמצעות אפליקציה אותה ניתן להוריד לטלפון החכם, או באמצעות חיבור למגוון מערכות הקיימות. שבאמצעותם תוכלו לנהל ולשלוט על סטאטוס השליחויות מכל מקום ובכל זמן.

חברת שליחויות פיקפק הינה רשת שליחויות חברתית  הכוללת צוות שליחים הנמצא ברחבי הארץ ויכול להרשות לעצמו לקחת עבורכם את החבילה לכל יעד שתרצו ובכל שעה שתבקשו בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר.

מחפשים חברת שליחויות לאתר אי קומרס – קבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד.
כי בשבילנו שליחות היא שליחות.

חברת שליחויות